JAVNI NATJEČAJ ZA DODJELU STIPENDIJA UČENICIMA I STUDENTIMA U ŠKOLSKOJ GODINI 2019./2020.
Gradonačelnica Grada Zlatara raspisala je 17. listopada 2019. godine Javni natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima u školskoj godini 2019./2020. U proračunu Grada Zlatara osigurana su sredstva za 15 studentskih i 5 učeničkih stipendija. Stipendija za učenike srednjih škola mjesečno iznosi 400,00 kn, a za studente 700,00 kn.
Rok za prijavu je 15 dana od dana objave Natječaja zaključno do 4. studenog 2019. godine.
Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:
JAVNI NATJEČAJ ZA FINANCIRANJE PROGRAMA, PROJEKATA I MANIFESTACIJA UDRUGA NA PODRUČJU GRADA ZLATARA U 2018. GODINI
Gradonačelnica Grada Zlatara raspisala je dana 19. siječnja 2018. Javni natječaj za financiranje programa, projekata i manifestacija udruga na području Grada Zlatara u 2018. godini.
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 350.000,00 kn.
Planirana sredstva koja se mogu dodijeliti putem javnog natječaja raspodijeljena su po područjima, kako slijedi:
- za sport i rekreaciju 220.000,00 kn,
- razvoj civilnog društva – ostalo 130.000,00 kn.
Rok za podnošenje prijedloga programa, projekata i manifestacija započinje 19.01.2018. godine, a završava 18.02.2018. godine.
Prijedlozi programa/projekta/manifestacija dostavljaju se isključivo na propisanim obrascima, koji su zajedno s Uputama za prijavitelje, dostupni na mrežnim stranicama Grada Zlatara.
Obrasci, koji su sastavni dio natječajne dokumentacije, ispunjavaju se isključivo računalom i podnose se u papirnatom obliku u jednom izvorniku.
Prijava mora sadržavati sve obvezne obrasce i priloge vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje udruge te ovjerene službenim pečatom.
Razmatrat će se samo programi/projekti/manifestacije koji su pravodobno prijavljeni, te koji u cijelosti zadovoljavaju uvjete Natječaja.
UDRUGE KOJE NISU PREDALE IZVJEŠĆA ZA FINANCIRANJE U 2017. GODINI NEĆE MOĆI OSTVARITI FINANCIRANJE PO OVOM NATJEČAJU.
Natječajna dokumentacija:
- Natječaj
- Upute za prijavitelje
- A1 Obrazac za prijavu projekta
- A2 Proračun projekta
- A3 Popis dokumentacije
- A4 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju
- A5 Obrazac izjave o nekažnjavanju
- A6 Obrazac izjave o partnerstvu
- B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa
- B2 Ogledni obrazac ugovora
- C1 Obrazac opisnog izvještaja
- C2 Obrazac financijskog izvješća
- Kontrolna lista
SUFINANCIRANJE UDŽBENIKA I ŠKOLSKOG PRIBORA ZA UČENIKE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
GRAD ZLATAR
GRADONAČELNIK
KLASA: 602-02/17-01/02
URBROJ: 2211/01-02-17-2
Zlatar, 26. lipnja 2017.
Na temelju članka 12. Odluke o socijalnoj skrbi na području Grada Zlatara (Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije 36A/13, 13/14, 18/17) gradonačelnica Grada Zlatara upućuje
P O Z I V
Članak 1.
Pozivaju se roditelji učenika koji ispunjavaju uvjete da podnesu zahtjev za ostvarenje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola.
Članak 2.
Sredstva za sufinanciranje školskih udžbenika može ostvariti učenik pod sljedećim uvjetima:
- da je državljanin Republike Hrvatske,
- da ima prebivalište na području Grada Zlatara,
- da ispunjava uvjet prihoda,
- da je upisan u odgovarajući razred u tekućoj školskoj godini,
- da ne ostvaruje pravo na besplatne udžbenike prema drugim propisima.
Članak 3.
Za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć obiteljima za sufinanciranje troškova nabave udžbenika i drugih nastavnih sredstava za učenike osnovnih i srednjih škola ukupna prosječna mjesečna visina prihoda ne smije iznositi više od:
- 1.800,00 kuna za dvočlano kućanstvo,
- 2.400,00 kuna za tročlano kućanstvo,
- 3.200,00 za četveročlano kućanstvo,
- 4.000,00 za peteročlano kućanstvo,
a za svakog daljnjeg člana iznos prihoda kućanstva povećava se za 700,00 kuna.
Članovima kućanstva smatraju se sve osobe bez obzira na srodstvo, koje zajedno stanuju na istoj adresi prebivališta u istom stambenom prostoru, zajedno privređuju i troše ostvarene prihode te zajedno koriste pokretnine i nekretnine za podmirenje osnovnih životnih potreba.
Članak 4.
Učenik može ostvariti pomoć za sufinanciranje školskih udžbenika temeljem zahtjeva na propisanom obrascu.
Uz zahtjev prilaže se sljedeća dokumentacija:
- Izjava o članovima zajedničkog kućanstva,
- Preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva,
- Potvrda Porezne uprave o prihodima svih članova kućanstva u posljednja tri mjeseca prije podnošenja zahtjeva,
- Potvrda o redovitom pohađanju škole,
- Dokaz o IBAN-u tekućeg računa.
Članak 5.
Zaključak o ostvarivanju prava te iznosu odobrene pomoći donosi gradonačelnica Grada Zlatara.
Rješenje o ostvarivanju prava donosi Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara.
Članak 6.
Iznos sufinanciranja nabave školskih udžbenika utvrditi će se stavljanjem u odnos prihvatljivih zahtjeva i raspoloživih financijskih sredstava.
Članak 7.
Zahtjev se, s odgovarajućom dokumentacijom, podnosi isključivo preporučeno poštom na adresu uz naznaku:
| GRAD ZLATAR |
Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar.
„Prijava na Poziv za ostvarivanje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola“
Zahtjevi se zaprimaju do 30. rujna 2017. godine.
Zahtjevi koji ne sadrže svu dokumentaciju te koji nisu podneseni u roku neće biti razmatrani.
Obrazac Zahtjeva može se podići u prostorijama Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara ili preuzeti sa službenih mrežnih stranica www.zlatar.hr.
GRADONAČELNICA
Jasenka Auguštan – Pentek
POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA
U Gradskoj vijećnici Grada Zlatara u ponedjeljak, 15. svibnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.
Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 67.000,00 kuna udrugama: GD Medenka, Udruga osoba s invaliditetom KZŽ, KPD Zlatarjeve, KUD Belec, HPD Belecgrad, Udruga “Izvor Cukovec”, Belečke mažoretkinje, Udruga žena u Zlataru, Društvo “Naša djeca” Grada Zlatara i Odred izviđača Zlatar.
Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.
NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI
Dana 10. svibnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.
Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u ponedjeljak, 15. svibnja, u 9:00 sati u uredu gradonačelnika.
Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka
POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA
U uredu gradonačelnika Grada Zlatara u petak, 21. travnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.
Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 150.000,00 kuna udrugama NK Oštrc Zlatar, NK Mladost Belec, ŠRD Pastrva Zlatar, ŠTK Zlatar i BK Lastavica Zlatar.
Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.
NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA UDRUGA U PODRUČJU SPORTA U 2017. GODINI
Dana 18. travnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.
Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u petak, 21. travnja, u 10:00 sati u uredu gradonačelnika.
Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka
NATJEČAJ ZA SU/FINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI
Grad Zlatar poziva udruge da se prijave za dodjelu financijske potpore za programe i projekte od interesa za opće dobro u 2017. godini.
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 86.000,00 kuna. Najmanji iznos koji se može ugovoriti je 1.000,00, a najveći 8.000,00 kuna. Očekivani broj programa/projekata koji će se financirati je 15.
Rok za podnošenje prijedloga programa i projekata započinje 02. ožujka 2017. i završava 01. travnja 2017. godine.
Prijave se dostavljaju preporučeno poštom na slijedeću adresu:
Grad Zlatar, Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar
“Prijava na Natječaj za su/financiranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini” – NE OTVARATI –
Sva pitanja vezana uz Natječaj mogu se postaviti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Zlatara ili elektroničkim putem na e-mail adresu: grad@zlatar.hr .
Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:
A5 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju
A6 Obrazac izjave o partnerstvu
A7 Obrazac izjave o nekažnjavanju
B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa
OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL GRADA ZLATARA
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ( Narodne novine, 86/08 i 61/11), pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara raspisuje Oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara na radno mjesto: UPRAVNI REFERENT – POLJOPRIVREDNI I PROMETNI REDAR – 1 izvršitelj, na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika, uz obvezatni probni rad u trajanju od dva mjeseca.
Prijave na oglas, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se preporučeno poštom u roku 8 (osam) dana od dana objave oglasa na stranicama HZZ, i to na adresu: Grad Zlatar, Jedinstveni upravni odjel, Park hrvatske mladeži 2, 49250 Zlatar, s naznakom: „Za oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara“.
Oglas za prijam u službu na određeno
Opis poslova – Upravni referent – poljoprivredni i prometni redar




