Natječaji i javni pozivi

JAVNI NATJEČAJ ZA DODJELU STIPENDIJA UČENICIMA I STUDENTIMA U ŠKOLSKOJ GODINI 2019./2020.

Gradonačelnica Grada Zlatara raspisala je 17. listopada 2019. godine Javni natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima u školskoj godini 2019./2020. U proračunu Grada Zlatara osigurana su sredstva za 15 studentskih i 5 učeničkih stipendija. Stipendija za učenike srednjih škola mjesečno iznosi 400,00 kn, a za studente 700,00 kn.

Rok za prijavu je 15 dana od dana objave Natječaja zaključno do 4. studenog 2019. godine.

Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:

JAVNI NATJEČAJ ZA FINANCIRANJE PROGRAMA, PROJEKATA I MANIFESTACIJA UDRUGA NA PODRUČJU GRADA ZLATARA U 2018. GODINI

Gradonačelnica Grada Zlatara raspisala je dana 19. siječnja 2018. Javni natječaj za financiranje programa, projekata i manifestacija udruga na području Grada Zlatara u 2018. godini.

Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 350.000,00 kn.

Planirana sredstva koja se mogu dodijeliti putem javnog natječaja raspodijeljena su po područjima, kako slijedi:

  • za sport i rekreaciju 220.000,00 kn,
  • razvoj civilnog društva – ostalo 130.000,00 kn.

Rok za podnošenje prijedloga programa, projekata i manifestacija započinje 19.01.2018. godine, a završava 18.02.2018. godine.

Prijedlozi programa/projekta/manifestacija dostavljaju se isključivo na propisanim obrascima, koji su zajedno s Uputama za prijavitelje, dostupni na mrežnim stranicama Grada Zlatara.

Obrasci, koji su sastavni dio natječajne dokumentacije, ispunjavaju se isključivo računalom i podnose se u papirnatom obliku u jednom izvorniku.

Prijava mora sadržavati sve obvezne obrasce i priloge vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje udruge te ovjerene službenim pečatom.

Razmatrat će se samo programi/projekti/manifestacije koji su pravodobno prijavljeni, te koji u cijelosti zadovoljavaju uvjete Natječaja.

UDRUGE KOJE NISU PREDALE IZVJEŠĆA ZA FINANCIRANJE U 2017. GODINI NEĆE MOĆI OSTVARITI FINANCIRANJE PO OVOM NATJEČAJU.

Natječajna dokumentacija:

  1. Natječaj
  2. Upute za prijavitelje
  3. A1 Obrazac za prijavu projekta
  4. A2 Proračun projekta
  5. A3 Popis dokumentacije
  6. A4 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju
  7. A5 Obrazac izjave o nekažnjavanju
  8. A6 Obrazac izjave o partnerstvu
  9. B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa
  10. B2 Ogledni obrazac ugovora
  11. C1 Obrazac opisnog izvještaja
  12. C2 Obrazac financijskog izvješća
  13. Kontrolna lista

SUFINANCIRANJE UDŽBENIKA I ŠKOLSKOG PRIBORA ZA UČENIKE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA

REPUBLIKA HRVATSKA

KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

GRAD ZLATAR

GRADONAČELNIK

 

KLASA: 602-02/17-01/02

URBROJ: 2211/01-02-17-2

Zlatar, 26. lipnja 2017.

Na temelju članka 12. Odluke o socijalnoj skrbi na području Grada Zlatara (Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije 36A/13, 13/14, 18/17) gradonačelnica Grada Zlatara upućuje

P O Z I V

 

Članak 1.

Pozivaju se roditelji učenika koji ispunjavaju uvjete da podnesu zahtjev za ostvarenje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola.

Članak 2.

Sredstva za sufinanciranje školskih udžbenika može ostvariti učenik pod sljedećim uvjetima:

  • da je državljanin Republike Hrvatske,
  • da ima prebivalište na području Grada Zlatara,
  • da ispunjava uvjet prihoda,
  • da je upisan u odgovarajući razred u tekućoj školskoj godini,
  • da ne ostvaruje pravo na besplatne udžbenike prema drugim propisima.

Članak 3.

Za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć obiteljima za sufinanciranje troškova nabave udžbenika i drugih nastavnih sredstava za učenike osnovnih i srednjih škola ukupna prosječna mjesečna visina prihoda ne smije iznositi više od:

  • 1.800,00 kuna za dvočlano kućanstvo,
  • 2.400,00 kuna za tročlano kućanstvo,
  • 3.200,00 za četveročlano kućanstvo,
  • 4.000,00 za peteročlano kućanstvo,

a za svakog daljnjeg člana iznos prihoda kućanstva povećava se za 700,00 kuna.

Članovima kućanstva smatraju se sve osobe bez obzira na srodstvo, koje zajedno stanuju na istoj adresi prebivališta u istom stambenom prostoru, zajedno privređuju i troše ostvarene prihode te zajedno koriste pokretnine i nekretnine za podmirenje osnovnih životnih potreba.

Članak 4.

Učenik može ostvariti pomoć za sufinanciranje školskih udžbenika temeljem zahtjeva na propisanom obrascu.

Uz zahtjev prilaže se sljedeća dokumentacija:

  1. Izjava o članovima zajedničkog kućanstva,
  2. Preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva,
  3. Potvrda Porezne uprave o prihodima svih članova kućanstva u posljednja tri mjeseca prije podnošenja zahtjeva,
  4. Potvrda o redovitom pohađanju škole,
  5. Dokaz o IBAN-u tekućeg računa.

Članak 5.

Zaključak o ostvarivanju prava te iznosu odobrene pomoći donosi gradonačelnica Grada Zlatara.

Rješenje o ostvarivanju prava donosi Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara.

Članak 6.

Iznos sufinanciranja nabave školskih udžbenika utvrditi će se stavljanjem u odnos prihvatljivih zahtjeva i raspoloživih financijskih sredstava.

 

Članak 7.

Zahtjev se, s odgovarajućom dokumentacijom, podnosi isključivo preporučeno poštom na adresu uz naznaku:

GRAD ZLATAR

Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar.

„Prijava na Poziv za ostvarivanje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola“

Zahtjevi se zaprimaju do 30. rujna 2017. godine.

Zahtjevi koji ne sadrže svu dokumentaciju te koji nisu podneseni u roku neće biti razmatrani.

Obrazac Zahtjeva može se podići u prostorijama Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara ili preuzeti sa službenih mrežnih stranica www.zlatar.hr.

GRADONAČELNICA

Jasenka Auguštan – Pentek

Zahtjev_Udzbenici

POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA

U Gradskoj vijećnici Grada Zlatara u ponedjeljak, 15. svibnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.

Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 67.000,00 kuna udrugama: GD Medenka, Udruga osoba s invaliditetom KZŽ, KPD Zlatarjeve, KUD Belec, HPD Belecgrad, Udruga “Izvor Cukovec”, Belečke mažoretkinje, Udruga žena u Zlataru, Društvo “Naša djeca” Grada Zlatara i Odred izviđača Zlatar.

Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.

IMG_5078IMG_5079IMG_5080IMG_5082

NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI

Dana 10. svibnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.

Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u ponedjeljak, 15. svibnja, u 9:00 sati u uredu gradonačelnika.

Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka

POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA

U uredu gradonačelnika Grada Zlatara u petak, 21. travnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.

Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 150.000,00 kuna udrugama NK Oštrc Zlatar, NK Mladost Belec, ŠRD Pastrva Zlatar, ŠTK Zlatar i BK Lastavica Zlatar.

Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.

18033366_682377208628866_8239767505437518253_n

NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA UDRUGA U PODRUČJU SPORTA U 2017. GODINI

Dana 18. travnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.

Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u petak, 21. travnja, u 10:00 sati u uredu gradonačelnika.

Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka

NATJEČAJ ZA SU/FINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI

Grad Zlatar poziva udruge da se prijave za dodjelu financijske potpore za programe i projekte od interesa za opće dobro u 2017. godini.

Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 86.000,00 kuna. Najmanji iznos koji se može ugovoriti je 1.000,00, a najveći 8.000,00 kuna. Očekivani broj programa/projekata koji će se financirati je 15.

Rok za podnošenje prijedloga programa i projekata započinje 02. ožujka 2017.  i završava 01. travnja 2017. godine.

Prijave se dostavljaju preporučeno poštom na slijedeću adresu:

Grad Zlatar, Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar 

“Prijava na Natječaj za su/financiranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini” – NE OTVARATI – 

Sva pitanja vezana uz Natječaj mogu se postaviti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Zlatara ili elektroničkim putem na e-mail adresu: grad@zlatar.hr .

Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:

Natječaj_opće dobro_2017

A1 Upute za prijavitelje

A2 Opisni obrazac

A3 Obrazac proračuna

A4 Popis dokumentacije

A5 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju

A6 Obrazac izjave o partnerstvu

A7 Obrazac izjave o nekažnjavanju

B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa

B2 Ogledni obrazac ugovora

C1 Ogledni obrazac opisnog izvještaja

C2 Ogledni obrazac financijskog izvještaja

OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL GRADA ZLATARA

Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ( Narodne novine, 86/08 i 61/11), pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara raspisuje Oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara na radno mjesto: UPRAVNI REFERENT – POLJOPRIVREDNI I PROMETNI REDAR – 1 izvršitelj, na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika, uz obvezatni probni rad u trajanju od dva mjeseca.

Prijave na oglas, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se preporučeno poštom u roku 8 (osam) dana od dana objave oglasa na stranicama HZZ, i to na adresu: Grad Zlatar, Jedinstveni upravni odjel, Park hrvatske mladeži 2, 49250 Zlatar, s naznakom: „Za oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara“.

Oglas za prijam u službu na određeno

Opis poslova – Upravni referent – poljoprivredni i prometni redar

 

Podijeli članak:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Skip to content