SUFINANCIRANJE UDŽBENIKA I ŠKOLSKOG PRIBORA ZA UČENIKE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
GRAD ZLATAR
GRADONAČELNIK
KLASA: 602-02/17-01/02
URBROJ: 2211/01-02-17-2
Zlatar, 26. lipnja 2017.
Na temelju članka 12. Odluke o socijalnoj skrbi na području Grada Zlatara (Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije 36A/13, 13/14, 18/17) gradonačelnica Grada Zlatara upućuje
P O Z I V
Članak 1.
Pozivaju se roditelji učenika koji ispunjavaju uvjete da podnesu zahtjev za ostvarenje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola.
Članak 2.
Sredstva za sufinanciranje školskih udžbenika može ostvariti učenik pod sljedećim uvjetima:
- da je državljanin Republike Hrvatske,
- da ima prebivalište na području Grada Zlatara,
- da ispunjava uvjet prihoda,
- da je upisan u odgovarajući razred u tekućoj školskoj godini,
- da ne ostvaruje pravo na besplatne udžbenike prema drugim propisima.
Članak 3.
Za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć obiteljima za sufinanciranje troškova nabave udžbenika i drugih nastavnih sredstava za učenike osnovnih i srednjih škola ukupna prosječna mjesečna visina prihoda ne smije iznositi više od:
- 1.800,00 kuna za dvočlano kućanstvo,
- 2.400,00 kuna za tročlano kućanstvo,
- 3.200,00 za četveročlano kućanstvo,
- 4.000,00 za peteročlano kućanstvo,
a za svakog daljnjeg člana iznos prihoda kućanstva povećava se za 700,00 kuna.
Članovima kućanstva smatraju se sve osobe bez obzira na srodstvo, koje zajedno stanuju na istoj adresi prebivališta u istom stambenom prostoru, zajedno privređuju i troše ostvarene prihode te zajedno koriste pokretnine i nekretnine za podmirenje osnovnih životnih potreba.
Članak 4.
Učenik može ostvariti pomoć za sufinanciranje školskih udžbenika temeljem zahtjeva na propisanom obrascu.
Uz zahtjev prilaže se sljedeća dokumentacija:
- Izjava o članovima zajedničkog kućanstva,
- Preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva,
- Potvrda Porezne uprave o prihodima svih članova kućanstva u posljednja tri mjeseca prije podnošenja zahtjeva,
- Potvrda o redovitom pohađanju škole,
- Dokaz o IBAN-u tekućeg računa.
Članak 5.
Zaključak o ostvarivanju prava te iznosu odobrene pomoći donosi gradonačelnica Grada Zlatara.
Rješenje o ostvarivanju prava donosi Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara.
Članak 6.
Iznos sufinanciranja nabave školskih udžbenika utvrditi će se stavljanjem u odnos prihvatljivih zahtjeva i raspoloživih financijskih sredstava.
Članak 7.
Zahtjev se, s odgovarajućom dokumentacijom, podnosi isključivo preporučeno poštom na adresu uz naznaku:
GRAD ZLATAR |
Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar.
„Prijava na Poziv za ostvarivanje jednokratne novčane pomoći za sufinanciranje troškova kupnje udžbenika i radnog materijala za učenike osnovnih i srednjih škola“
Zahtjevi se zaprimaju do 30. rujna 2017. godine.
Zahtjevi koji ne sadrže svu dokumentaciju te koji nisu podneseni u roku neće biti razmatrani.
Obrazac Zahtjeva može se podići u prostorijama Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara ili preuzeti sa službenih mrežnih stranica www.zlatar.hr.
GRADONAČELNICA
Jasenka Auguštan – Pentek
POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA
U Gradskoj vijećnici Grada Zlatara u ponedjeljak, 15. svibnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.
Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 67.000,00 kuna udrugama: GD Medenka, Udruga osoba s invaliditetom KZŽ, KPD Zlatarjeve, KUD Belec, HPD Belecgrad, Udruga “Izvor Cukovec”, Belečke mažoretkinje, Udruga žena u Zlataru, Društvo “Naša djeca” Grada Zlatara i Odred izviđača Zlatar.
Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.
NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI
Dana 10. svibnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini od 02. ožujka 2017. godine.
Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u ponedjeljak, 15. svibnja, u 9:00 sati u uredu gradonačelnika.
Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka
POTPISANI UGOVORI O DODJELI SREDSTAVA
U uredu gradonačelnika Grada Zlatara u petak, 21. travnja 2017., održano je potpisivanje ugovora za financiranje programa i projekata udruga temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.
Temeljem natječaja dodijeljeno je ukupno 150.000,00 kuna udrugama NK Oštrc Zlatar, NK Mladost Belec, ŠRD Pastrva Zlatar, ŠTK Zlatar i BK Lastavica Zlatar.
Ugovore sa udrugama potpisao je gradonačelnik Stanko Majdak, a nazočna je bila i zamjenica gradonačelnika Jasenka Auguštan Pentek.
NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA UDRUGA U PODRUČJU SPORTA U 2017. GODINI
Dana 18. travnja 2017. godine pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donio je Odluku o odobravanju financijskih sredstava za financiranje programa i projekata udruga, temeljem raspisanog Natječaja za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini od 13. veljače 2017. godine.
Potpisivanje ugovora s udrugama održati će se u petak, 21. travnja, u 10:00 sati u uredu gradonačelnika.
Tekst odluke dostupan je slijedećoj poveznici: Odluka
NATJEČAJ ZA SU/FINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO U 2017. GODINI
Grad Zlatar poziva udruge da se prijave za dodjelu financijske potpore za programe i projekte od interesa za opće dobro u 2017. godini.
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 86.000,00 kuna. Najmanji iznos koji se može ugovoriti je 1.000,00, a najveći 8.000,00 kuna. Očekivani broj programa/projekata koji će se financirati je 15.
Rok za podnošenje prijedloga programa i projekata započinje 02. ožujka 2017. i završava 01. travnja 2017. godine.
Prijave se dostavljaju preporučeno poštom na slijedeću adresu:
Grad Zlatar, Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar
“Prijava na Natječaj za su/financiranje programa i projekata od interesa za opće dobro u 2017. godini” – NE OTVARATI –
Sva pitanja vezana uz Natječaj mogu se postaviti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Zlatara ili elektroničkim putem na e-mail adresu: grad@zlatar.hr .
Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:
A5 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju
A6 Obrazac izjave o partnerstvu
A7 Obrazac izjave o nekažnjavanju
B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa
OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL GRADA ZLATARA
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ( Narodne novine, 86/08 i 61/11), pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Zlatara raspisuje Oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara na radno mjesto: UPRAVNI REFERENT – POLJOPRIVREDNI I PROMETNI REDAR – 1 izvršitelj, na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika, uz obvezatni probni rad u trajanju od dva mjeseca.
Prijave na oglas, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se preporučeno poštom u roku 8 (osam) dana od dana objave oglasa na stranicama HZZ, i to na adresu: Grad Zlatar, Jedinstveni upravni odjel, Park hrvatske mladeži 2, 49250 Zlatar, s naznakom: „Za oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Grada Zlatara“.
Oglas za prijam u službu na određeno
Opis poslova – Upravni referent – poljoprivredni i prometni redar
NATJEČAJ ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA UDRUGA U PODRUČJU SPORTA U 2017. GODINI
Grad Zlatar poziva udruge da se prijave za dodjelu financijske potpore za programe i projekte u području sporta u 2017. godini.
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 150.000,00 kuna. Najmanji iznos koji se može ugovoriti je 1.000,00, a najveći 70.000,00 kuna. Očekivani broj programa/projekata koji će se financirati je 10.
Rok za podnošenje prijedloga programa i projekata započinje 13. veljače 2017. i završava 15. ožujka 2017. godine.
Prijave se dostavljaju preporučeno poštom na slijedeću adresu:
Grad Zlatar, Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar
“Prijava na Natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga u području sporta u 2017. godini” – NE OTVARATI –
Sva pitanja vezana uz Natječaj mogu se postaviti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Zlatara ili elektroničkim putem na e-mail adresu: grad@zlatar.hr .
Natječajna dokumentacija može se preuzeti na slijedećim poveznicama:
A5 Obrazac izjave o dvostrukom financiranju
A6 Obrazac izjave o partnerstvu
A7 Obrazac izjave o nekažnjavanju
B1 Ogledni obrazac za ocjenu kvalitete programa
C1 Ogledni obrazac opisnog izvještaja
C2 Ogledni obrazac financijskog izvještaja
JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PRIJEDLOGA ZA DODJELU JAVNIH PRIZNANJA GRADA ZLATARA
Gradonačelnik Grada Zlatara uputio je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja Grada Zlatara. Obrazloženi prijedlozi podnose se do 15. ožujka 2017. godine gradonačelniku Grada Zlatara u pisanom obliku na adresu: Grad Zlatar, Park hrvatske mladeži 2, 49 250 Zlatar, s naznakom – Javni poziv za dodjelu javnih priznanja.
Javna priznanja Grada Zlatara su:
- Plaketa Grada Zlatara
- Diploma Grada Zlatara
- Zahvalnica Grada Zlatara.
Plakete i Diplome Grada Zlatara posebnim zaključkom dodjeljuje Gradsko vijeće i to najviše 3 plakete i 5 diploma godišnje. Priznanja Grada Zlatara dodjeljuje gradonačelnik.
Pravo predlaganja kandidata za priznanja imaju vijećnici Gradskog vijeća, gradonačelnik, radna tijela Gradskog vijeća te pravne i fizičke osobe s područja Grada Zlatara.
Tekst javnog poziva dostupan je ovdje: Javni poziv_priznanja_2017